Reklama
Reklama

Pij każdego dnia, a zapomnisz o boczkach i zaparciach. Kilogramy polecą w dół

Waga w twoim domu wskazuje, że ostatnio przytyłeś, i teraz szukasz sposobu, aby schudnąć? Jeśli chcesz zgubić zbędne kilogramy, zacznij stosować stary babciny trik. Ten zdrowy napój jest ostatnio niedoceniany, a szkoda, bo poprawia przemianę materii i pomaga uporać się z uciążliwymi zaparciami. Sprawdź, jak przygotować wodę lniano-owsianą.

Przygotowanie domowego napoju wspomagającego odchudzanie jest banalnie proste. Wystarczy, że wykorzystasz cztery tanie i zdrowe składniki, które bez większego problemu znajdziesz w każdym sklepie spożywczym. Pij każdego dnia o poranku, by wspomóc jelita i poprawić swój metabolizm. Naucz się samodzielnie przygotować wodę lniano-owsianą, a boczki i uciążliwe zaparcia odejdą do historii.

Dlaczego warto pić wodę lniano-owsianą? Nie tylko dla utraty wagi

Wodę lniano-owsianą możesz pić nawet codziennie i najlepiej sięgaj po niego na czczo, tuż po przebudzeniu. To zdrowy eliksir na odchudzanie, który dostarczy ci dużej ilości cennych witamin z grupy B. Jest również źródłem składników mineralnych, takich jak: magnez, cynk, wapń, żelazo czy fosfor. Zawiera aminokwasy: leucynę, izoleucynę i treoninę.

Jeżeli będziesz sięgać po nią regularnie, możesz zredukować poziom złego cholesterolu we krwi. A to dopiero początek zalet tego napoju. Musisz wiedzieć, że woda owsiana zawiera błonnik, dzięki czemu pozytywnie wpływa na pracę jelit. Dostarczaj ją swojemu organizmowi regularnie, aby przyspieszyć metabolizm i wzmocnić swój układ pokarmowy.

Sprawdź: Ten owoc to tania bomba witaminowa. Musi znaleźć się w każdej diecie

Jak przygotować wodę lniano-owsianą? To banalnie proste

Przygotowanie wody lniano-owsianej jest banalnie proste. Składniki na ten zdrowy napój są tanie i znajdziesz je w niemal każdym sklepie spożywczym. Na cztery porcje dla całej rodziny potrzebne będą ci:

  • 0.5 szklanki płatków owsianych,
  • 2 łyżeczki zmielonego siemienia lnianego,
  • 4 szklanki wody,
  • szczypta cynamonu.

Płatki owsiane i siemię lniane musisz zalać ciepłą wodą, a gdy ostygną, po prostu odstaw je na noc do lodówki. Po 8-9 godzinach dolej dwie szklanki wody o temperaturze pokojowej i zblenduj. Odcedź sitkiem i dopraw szczyptą cynamonu. Jeśli masz ochotę, dodaj małą łyżeczkę naturalnego miodu.

Przeczytaj także: To najzdrowszy sok świata. Ma więcej witamin niż surowy owoc

Zobacz też:

Legumina z tego przepisu wychodzi palce lizać. Teściowa wcina, aż jej się uszy trzęsą

Moja babcia robi pełną blachę tego ciasta. Po kwadransie zostają tylko okruszki

Kładę truskawki do foremek i zalewam je masą. W mgnieniu oka mam pyszne babeczki

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: zdrowe żywienie | przepisy