Reklama
Reklama

To najzdrowszy sok. Wzbogać go tymi składnikami, a szybko postawi cię na nogi

Sok pomidorowy nie jest szczególnie lubiany przez Polaków. A szkoda, bo ten owocowy napój ma mnóstwo witamin, a w połączeniu z dwoma innymi składnikami zadziała na ciebie jak zastrzyk energii. Już jeden kubek tego koktajlu postawi cię na nogi podczas pochmurnej pogody, gdy nie będziesz miała nawet ochoty wstawać z łóżka.

Sok pomidorowy jest zdrowy i szybko postawi cię na nogi, gdy zabraknie ci energii. Gdy będziesz czuła się średnio, nie zwlekaj, tylko od razu sięgnij po tę bombę cennych witamin i minerałów. 

Nie musisz obawiać się, że przytyjesz, bo w 100 g soku pomidorowego jest zaledwie 18 kcal, a znajdziesz w nim mnóstwo cennych antyoksydantów, likopenu, fosforu, magnezu, żelaza potasu czy błonnika. Napój ten zawiera również witaminy: C, K, A, E, B1 i B6. Sok pomidorowy stanie się jednak jeszcze bardziej wartościowy, gdy przygotujesz z niego koktajl z dodatkiem czterech innych składników. 

Przepis na najzdrowszy sok pomidorowy. To tylko 4 składniki

Sok pomidorowy w takim wydaniu będzie jeszcze zdrowszy i ekspresowo postawi cię na nogi w chwilach energetycznego kryzysu. Po prostu dodaj do niego popularny sos, warzywo z ogródka i dwie przyprawy, a stworzysz najlepszy koktajl na pobudzenie o poranku. Wystarczy wypić jeden kubek, aby poczuć się jak nowo narodzona osoba. 

Składniki:

  • sok pomidorowy - 250 ml
  • sos sriracha - 2 łyżeczki
  • czosnek - 2 małe ząbki 
  • pieprz i sól - szczypta

Jak przygotować sok pomidorowy z dodatkami? Po wypiciu od razu postawi cię na nogi

Przepis na sok pomidorowy z dodatkami jest banalnie prosty. Przygotowanie koktajlu zacznij od zakupu dobrej jakości soku z pomidorów, możesz również przygotować go samodzielnie z własnych owoców, wyhodowanych w ogrodzie lub na balkonie. Przelej go do dużego kubka o pojemności minimum 250 ml. 

Do soku pomidorowego dodaj sos sriracha, (może być także tanasco, o ile lubisz pikantne smaki), zmielony czosnek, pieprz oraz sól. Całość wymieszaj i pij zawsze wtedy, gdy zabraknie ci energii. 

Czytaj równieżTak parzona kawa smakuje dziesięć razy lepiej. Barista radzi, jak wydobyć maksimum smaku                 

Zobacz też:

​To ćwiczenie angażuje setki mięśni. Trenuj 3 razy w tygodniu, a wyrzeźbisz sylwetkę

​Jest niskokaloryczny i pełen witamin. Sezon już trwa, więc jedz regularnie

Znajomi owijają walizki folią spożywczą? Gdy to przeczytasz, zrobisz tak samo

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: zdrowie