Karta Moja Biedronka. Ważny informacja dla klientów. Mają dwa wyjścia
Biedronka to jedna z dwóch największych sieci handlowych w Polsce, w której codziennie zakupy robią miliony Polaków. Dużą popularnością cieszy się także program lojalnościowy sklepu, czyli karta Moja Biedronka. Portugalska sieć wydała w jej sprawie komunikat, z którym powinni się zapoznać nie tylko klienci tego sklepu.
Program lojalnościowy Moja Biedronka funkcjonuje od sierpnia 2016 roku, gdy ruszył razem z akcją "Gang Świeżaków". W tym czasie zdobył uznanie wielu klientów sieci handlowej. Od 2022 roku dodatkowo wprowadzono opcję "shakeomat", która po wstrząśnięciu telefonem "wyrzuca" klientom specjalne promocje. W 2023 roku zarejestrowanych kart Moja Biedronka było aż 17 milionów, a w samym zeszłym roku klienci zaoszczędzili dzięki niej prawie 8 miliardów złotych. Jednak nie każdy z uczestników programu lojalnościowego jest świadomy tego, co musi zrobić, gdy znajdzie nie swoją kartę. Wytyczne w tym przypadku są jasne.
Sprawdź również: Kup w aptece i wetrzyj w szybę. Okna będą idealnie czyste przez wiele miesięcy
Każda osoba, która znajdzie kartę Moja Biedronka, powinna skorzystać z jednej z dwóch ścieżek wskazanych przez sieć handlową. Pierwsza z nich to skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta (napisać maila na adres bok@biedronka.eu lub na jeden z numerów telefonów: 800 080 010 bądź 22 205 33 00) i postępowanie zgodnie z wytycznymi. Drugim rozwiązaniem jest udanie się do kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka i przekazanie znalezionej karty Moja Biedronka. Utracona karta Moja Biedronka stworzy niebezpieczeństwa utraty danych osobowych, jednak znalazca będzie mógł korzystać z naszych zniżek.
Zobacz też:
Nie rzucaj się na promocje bez planu. Sprawdź, co warto kupić na Black Friday, by nie żałować
Najlepszy dodatek do jesiennej herbaty. Cynamon i imbir przegrywa już na starcie
Nie wiesz, czy mięso jest świeże? Tak szybko sprawdzisz to podczas zakupów