Zła informacja dla klientów Biedronki. Chodzi o ważność kart Moja Biedronka
Klienci Biedronki nie będą zadowoleni z tej wiadomości. Większość z nich korzysta z programu lojalnościowego portugalskiej sieci, ale w pewnych przypadkach będą zmuszeni do wymiany swojej kary Moja Biedronka. Oznacza to, że mogą stracić dostęp do promocji. Dowiedz się, dlaczego tak jest i jaka jest alternatywa dla tej karty.
Sieć sklepów Biedronka przypomina o zasadach korzystania z programu lojalnościowego. Choć proces wydania karty jest prosty, jej utrata wiąże się z dodatkowymi formalnościami, o których wielu klientów może nie wiedzieć.
Program lojalnościowy "Moja Biedronka" działa od lat i pozwala klientom korzystać z licznych zniżek, kuponów i promocji. Karta, dostępna zarówno w formie plastikowej, jak i wirtualnej (w aplikacji Biedronka), jest podstawą uczestnictwa w programie. Aby ją założyć, wystarczy podczas zakupów podać kasjerowi swoje dane: imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu. Po aktywacji klient otrzymuje kartę oraz dwa mniejsze breloki, które można przypiąć np. do kluczy. Każde skanowanie karty przy kasie pozwala naliczać rabaty, zbierać punkty i korzystać ze spersonalizowanych ofert.
Sprawdź również: Zniżki w aptekach, sklepach i PKP. Wielu seniorów wciąż nie wie, że wystarczy 1 rzecz
Zgubienie lub zniszczenie karty Moja Biedronka może mieć nieprzyjemne konsekwencje. Zgodnie z informacjami podanymi przez sieć, nie ma możliwości wydania duplikatu na te same dane. Oznacza to, że klient, który stracił swoją kartę, musi założyć zupełnie nowe konto. Co ważne, przy ponownym wyrabianiu karty można podać to samo imię, nazwisko i numer telefonu, ale konieczny jest inny adres e-mail. Oznacza to, że jeśli ktoś korzysta tylko z jednego adresu poczty elektronicznej, będzie musiał założyć nowy, by aktywować nową kartę.
Sprawdź również: 10 tysięcy na rękę i mieszkanie. Szukają do pracy bez studiów i znajomości języka
Sieć tłumaczy, że w przypadku zgubienia karty istnieje ryzyko, że ktoś inny mógłby z niej korzystać i uzyskiwać rabaty przypisane do konta właściciela. Dlatego, zamiast wydawać duplikaty, Biedronka zaleca zgłoszenie utraty karty do Biura Obsługi Klienta — telefonicznie lub mailowo.
- telefonicznie: 800 080 010 lub 22 205 33 00
- mailowo: bok@biedronka.eu
Dzięki temu możliwe jest zablokowanie karty i uniknięcie sytuacji, w której ktoś obcy korzysta z naszych zniżek.
Choć karta plastikowa jest nadal popularna, wielu klientów wybiera aplikację mobilną Biedronka. To wygodniejsze rozwiązanie — w aplikacji znajduje się wirtualna wersja karty Moja Biedronka, którą można zeskanować z telefonu. Dodatkowo aplikacja oferuje funkcje takie jak shakeomat z codziennymi, spersonalizowanymi ofertami. Co ważne, użytkownicy aplikacji, którzy zgubią fizyczną kartę, mogą nadal korzystać z programu lojalnościowego, bo wystarczy logowanie do apce.
Zobacz też:
Tych zniczy nigdy nie kupuj. To pieniądze wyrzucone w błoto
Bankomat wciągnął twoją kartę płatniczą? Sprawdź, co musisz zrobić
To najmodniejsze znicze tego roku. Ceny sięgają nawet kilkuset złotych