Reklama
Reklama

Skorzystałeś z tej promocji w Biedronce? Możesz dostać zwrot pieniędzy

Klienci Biedronki mogą otrzymać zwrot pieniędzy w postaci vouchera o wartości 150 zł. Będzie można go wykorzystać w ramach jednorazowych zakupów na niemal cały asortyment. Wszystko dlatego, że popularny dyskont zrobił akcję promocyjną "naruszające zbiorowe interesy konsumentów". Bierzemy tę sytuację pod lupę.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zobowiązał sieć sklepów Biedronka do przyznania klientom voucherów o wartości 150 zł. Dotyczy to osób, które robiły zakupy zgodnie z akcją "Magia Rabatów" od 1 do 3 grudnia 2022 roku i nadal nie skorzystały z niej, a są w programie lojalnościowym. Dlaczego podjęto taką decyzję? Jak otrzymać zwrot pieniędzy? Sprawdź już teraz

Decyzja Urządu OKiK o zwrocie pieniędzy z Biedronki

Akcja promocyjna "Magia Rabatów" polegała na otrzymaniu vouchera przez klientów mających kartę lojalnościową, jeśli zakupiliby trzy produkty z kategorii książki i/lub zabawki

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał jednak, że Jeronimo Martins Polska Spółka Akcyjna z siedzibą w Kostrzynie swoimi praktykami naruszył zbiorowe interesy konsumentów. O co dokładnie chodzi?

Biedronka w trakcie tej akcji promocyjnej nie podała klientom w czytelny sposób zasad, które obowiązywały podczas otrzymywania vouchera. Konsumenci zostali wprowadzeni w błąd, co uznano za nieuczciwą praktykę rynkową. 

W związku z tym Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zobowiązał dyskonty do rekompensaty. Klienci akcji "Magia Rabatów" otrzymają zwrot 150 zł na kartę "Moja Biedronka". Taki voucher będzie można wykorzystać przez rok na niemal cały asortyment, wyłączając napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, produkty początkowego żywienia niemowląt i wszelkie usługi czy dołowania. 

Co zrobić, żeby otrzymać zwrot pieniędzy z akcji "Magia Rabatów"?

Klienci otrzymają automatyczny zwrot 150 zł po akcji "Magia Rabatów" na kartę używaną w trakcie promocji. Co natomiast z konsumentami, którzy zrezygnowali z programu lojalnościowego?

Tacy klienci będą musieli skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Należy zadzwonić pod numer tel. 800 080 010. Dotyczy to telefonu stacjonarnego i takie połączenie jest bezpłatne.

Jeśli chodzi o telefony komórkowe i zagraniczne, to dzwonimy pod numer (22) 205 33 00. Opłaty za połączenie odbywają się według cenników operatorów. 

Możliwy jest również kontakt mailowy. Wiadomość trzeba napisać na adres bok@biedronka.pl.

Pamiętajmy, że przy każdym kontakcie konieczne jest podanie numeru karty sklepu, która była używana podczas akcji "Magia Rabatów". Można też okazać paragon z tej promocji. 

Zobacz też:

​Ponowne przeliczenie emerytur. Nawet 100 tys. osób może dostać wyższe świadczenie

Nowy dodatek do energii. Te osoby mogą dostać aż 600 zł na prąd

​Tu zrobisz najtańsze zakupy spożywcze. Auchan stracił pozycję lidera

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: pieniądze | zniżki