Tu seniorzy zapłacą mniej za zakupy spożywcze. Program zniżkowy w znanej sieci sklepów
Karty klienta, programy lojalnościowe, zbieranie naklejek i dziesiątki innych pomysłów – wszystkie te zabiegi znamy z akcji marketingowych różnych supermarketów. Całkiem niedawno jedna z sieci rozszerzyła ofertę skierowaną bezpośrednio do klientów, którzy skończyli 60 lat. Gdzie seniorzy zapłacą za zakupy mniej? Ile można oszczędzić?
Karta Seniora w sieci Carrefour funkcjonuje już od 10 lat. Z informacji sklepu wynika, że od początku trwania programu skorzystało z niego już ponad 4 miliony seniorów.
Cała akcja opiera się na upuście na zakupy (do 10 proc.), który jest naliczany w formie rabatu do wykorzystania podczas kolejnej wizyty w sklepie. Kluczowe jest tu jednak pewne ograniczenie. Do tej pory rabat naliczał się na Karcie Seniora tylko za zakupy dokonane w konkretny dzień tygodnia – wtorek. Dokładne wartości tzw. e-kuponów zależą od kwoty widniejącej na paragonie. Całość podzielono na 6 progów:
- 5 zł rabatu – za zakupy od 50 do 99,99 zł;
- 10 zł rabatu – za zakupy od 100 do 149,99 zł;
- 15 zł rabatu – za zakupy od 150 do 199,99 zł;
- 20 zł rabatu – za zakupy od 200 do 249,99 zł;
- 25 zł rabatu – za zakupy od 250 do 299,99 zł
- 30 zł rabatu – za zakupy powyżej 300 zł.
Aby otrzymać e-kupon podczas płatności konieczne jest okazanie Karty Seniora, plastikowej lub w aplikacji mobilnej Mój Carrefour.
Pod koniec września sieć sklepów zdecydowała się rozszerzyć dotychczasową ofertę, a opisane powyżej zasady nie obowiązują już tylko we wtorki. Aktualnie takie same rabaty są też naliczane za zakupy dokonane w czwartki.
Trzeba pamiętać, że e-kupony można wykorzystać tylko na kolejne zakupy w tej samej sieci, a wartość zakupów musi być wyższa, niż wartość rabatu. Przykładowo, aby wykorzystać najniższy e-kupon o wartości 5 zł na paragonie musi widnieć przynajmniej 6 zł. Dla e-kuponu na 10 zł będzie to 12 zł, przy 15 zł – 18, aż do 36 zł niezbędnych do skorzystania z rabatu na 30 zł.
Karta Seniora w Carrefour nie blokuje też żadnych innych promocji dostępnych dla pozostałych klientów. Sztandarowym programem sieci jest "Akcja Antyinflacja" z poszerzoną ofertą produktów marki własnej Carrefour, oferująca aż do 30 proc. niższe ceny w porównaniu do produktów marek konkurencyjnych. Co więcej, klienci mogą też skorzystać z 10 proc. rabatu na zakupy weekendowe, dokonując transakcji za pośrednictwem aplikacji Mój Carrefour.
Carrefour to jedna z wielkich międzynarodowych sieci sklepów, na całym świecie ma ponad 13 000 lokali, w których zatrudnienie znajduje ponad 300 000 pracowników. Pod koniec pierwszej połowy bieżącego roku w Polsce funkcjonowało 857 supermarketów tej marki.
Zobacz też:
Pracujesz zdalnie? Możesz dostać dodatkowy bonus pieniężny do wypłaty
Prawie miesiąc w sanatorium za darmo. Sprawdź, czy możesz skorzystać i złóż wniosek
Tyle pieniędzy wydamy na święta 2024. Dla wielu osób to ogromny koszt